وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به مشکلات سوریه از نگاه غرب، صهیونیسم و ارتجاع گفت: شکل واقعی سوریه از نظر غرب و صهیونیسم و ارتجاع، حاکمیت اقلیت علوی یا نبود دموکراسی نیست بلکه واقعیت این است که غرب و ارتجاع می‌دانند که موقعیت مقتدرانه مقاومت در منطقه، بدون تردید مدیون دولت سوریه است.

میان مواضع دولت‌‌ها نسبت به مسئله سوریه تفاوتی وجود ندارد

وزیر دفاع سابق کشورمان گفت:‌ از آنجایی که سوریه خط مقدم مقاومت است نباید هیچ تفاوتی بین مواضع دولت‌ دهم و یازدهم نسبت به این کشور باشد.

اورهال تمام تجهیزات نیروی دریایی در داخل کشور

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با کمک نخبگان کشورمان تمام تلاش خود را در دانشگاه‌های نیروی دریایی انجام می‌دهیم تا همه تجهیزات را تعمیر کرده و مجدداً به نیروی دریایی ملحق کنیم.

منافقین بی هویت‌ترین جریان سیاسی در تاریخ

وزیر دفاع، گروهک تروریستی منافقین را بی هویت‌ترین جریان سیاسی موجود در طول تاریخ دانست و گفت: منافقین هیچ‌گاه نتوانستند بپذیرند که امام راحل به کمک مردم انقلاب را به پیروزی رساند.

حضور پسر "شهید مغنیه" در مراسم ترحیم مادر سرلشکر سلیمانی + تصاویر

مصطفی مغنیه، فرزند شهید عماد مغنیه در مراسم ترحیم والده سردار سرلشکر سلیمانی حضور یافت.

واکنش وزیر اطلاعات به ادعای منافقین

وزیر اطلاعات نسبت به ادعای اخیر گروهک تروریستی منافقین، واکنش نشان داد.

عكس‌العمل "شهيد لشگری" نسبت به نصب عكس بزرگ صدام

ستوان‌یار، عکس بزرگ صدام حسین را بر بالای تخت من به دیوار نصب کرد؛ شاید هدف او ناراحت کردن و دیدن عکس‌العمل من بود.

توطئه دشمنان در سوریه به شکست انجامید/ ایجاد توازن وحشت بین ایران و آمریکا

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا هرگز نتوانسته تهدید نظامی را علیه ایران حتی بر زبان بیاورد، گفت: این همان توازن وحشت و خطر است که چند سالی در سپاه مطرح بوده و این قدرت در مجموعه نیروهای انقلاب در ابعاد مختلف دفاعی و امنیتی به وجود آمده است.

سپاه مافوق جریان‌های سیاسی است/ سپاه پروژه‌های بزرگ ملی را بر عهده بگیرد

رئیس‌جمهور، سپاه پاسداران را مافوق جریان‌های سیاسی دانست و گفت: سپاه همان‌طور که در طول 35 سال کارهای بزرگی انجام داده باید وارد عمل شود و سه چهار پروژه بزرگ ملی را بر عهده بگیرد، چرا که شرایط دولت را به خوبی می‌داند.

سپاه در برابر تهدیدات آمریکا به وظیفه خود عمل خواهد کرد

فرمانده کل سپاه با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه سوریه گفت: اگر آمریکا حرکت نظامی انجام دهد با مشکلات عدیده‌ای روبه رو خواهد شد و در این شرایط سپاه هم به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

سپاه باید پرچم‌دار تغییر و تحول باشد/ تأثیر سیاست‌های دولت‌های گذشته بر عملکرد سپاه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهم‌ترین و اساسی‌ترین اشکالی که در جریان تحول و تعالی در سپاه داریم این است که تحول در این نهاد شکل نگرفته و ما می‌خواهیم که سپاه الگو و پرچم‌دار باشد.

رونمایی جدیدترین پهپاد رزمی سپاه در هفته دفاع مقدس/ ابداع تجهیزات جدید برای مقابله با هر نوع تهدید/ نگرانی آمریکا از توان نیروی دریایی سپاه

سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضا و سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با حضور در گفتگوی ویژه خبری به تشریح توانمندی نیروهای زمینی، دریایی و هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداختند.

"شهید فکوری" چه نقشي در مقابله با کودتای نوژه داشت؟

شهيد سرتيپ جواد فكوری در شامگاه هفتم مهر سال ۱۳۶۰ در حالی كه با تنی چند از فرماندهان شهيد اسلام (فلاحي، نامجو، كلاهدوز، جهان‌آرا و...) از منطقه عملياتی به تهران باز می‌گشتند در اثر سقوط هواپيمای سی‌ ۱۳۰ در ۳۰ مايلی جنوب تهران (كهريزك) به افتخار شهادت نائل آمدند.

معتقد به "نرمش قهرمانانه" در دیپلماسی هستم / چالش اساسی انقلاب، ارائه نظم جدید در مقابل نظام سلطه است + صوت

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار فرماندهان، پیشکسوتان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشان سپاه را نشان دهنده عمق هویت، شخصیت و تجربیات موفق یک ملت خواندند و در تبیین مفهوم پاسداری عمومی از انقلاب اسلامی تأکید کردند: پیام اصلی و جذاب انقلاب اسلامی خودداری از ظلم و مظلوم واقع نشدن است و همه مسائل از جمله رفتارها و گفتارهای سلطه گران باید در چارچوب چالش اساسی نظام سلطه با این پیام، تحلیل و تفسیر شود.

پهپادهای سپاه روز دوشنبه 4 ساعت از ناو‌های آمریكایی تصویربرداری كردند + فیلم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: روز گذشته (دوشنبه) حدود سه الی چهار ساعت ناوهای آمریکایی را تحت کنترل تصویری پهپادهای خود قرار دادیم.

امضاء یادداشت تفاهم همکاری‌های دفاعی بین ایران و عمان

سند یادداشت تفاهم همکاری‌های دفاعی میان ایران و عمان توسط سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و بدر بن سعود بن حارب البوسعیدی وزیر مسئول در امور دفاعی کشور عمان امضاء شد.

ماجراجویی آمریکا علیه ایران نتیجه‌ای جز بازگشت جنازه سربازان آمریکایی‌ نخواهد داشت + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر آمریکایی‌ها به هر دلیلی دست به کار احمقانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران بزنند، شاهد بازگشت جنازه سربازان آمریکایی‌ به این کشور خواهند بود.

رهگیری 43 یگان نظامی و اسکورت 14 فروند کشتی تجاری و نفتکش توسط ناوگروه ارتش

بیست و هفتمین ناو گروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با هدف تأمین امنیت شناورهای تجاری و نفتکش جمهوری اسلامی ایران عازم آب‌های آزاد شده بود در بندر سودان پهلو گرفت.

برگزاری 2 رزمایش در هفته دفاع مقدس/ نمایش ادوات نظامی در بوستان‌های تهران

رئیس ستاد بزرگداشت سی و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس از برپایی 24 نمایشگاه، اجرای 2 رزمایش توسط سپاه تهران و برگزاری برنامه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس خبر داد.

تلاش سپاه برای راهیابی به فضا/ همه منطقه در میدان تاثیر بازدارنده سپاه قرار دارد

فرمانده کل سپاه گفت: سپاه در حال گشودن راه‌هایی به سوی فضاست، تا قدرت انحصاری دشمن در فضا را تحت تاثیر قرار دهد و واقعیت‌های موجود بیانگر این مهم است که امروز پهپادها، پدافندها، رادارها و موشک‌های ما فضا را از انحصار تفوق‌آمیز دشمن خارج ساخته‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب:ايران ، آمريكا ، جنگ,خلیج همیشه فارس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com